مصالح ساختمانی

ارسال شده

اسفند 3, 1400

نوع آگهی

برای خرید

وضعیت کالا

جدید

تعداد بازدید

1042

کشور

ایران

استان

همه استان های ایران

شهر

همه شهرهای ایران

شماره تماس

09136877728

لطفاامتیازدهید :

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (امتیاز کاربر)
Loading...

توضیحات آگهی :

تنها بلوک فوم دار بر پایه سیمان و دارای فاق و زبانه
با بیش از 5 سال فعالیت، تحقیق و بررسی انواع متریال مورد استفاده دیوار در صنعت ساختمان اعم از بلوک های گازی اتوکلاو و غیراتوکلاو، هبلکس، لیکا و clc، پنل های پیش ساخته ی بتنی و گچی، تری دی پانل و دیوارهای درای وال از قبیل فایبرسمنت ها و کلسیم سیلیکات و کناف، امروز دیواری به شما معرفی میکنم که با حذف تمامی مشکلات دیوارهای ذکر شده و با داشتن ویژگی های ویژه و خاص، ضمن داشتن وزن سبک دارای قیمتی بسیار ایده آل است.

پنل لیبرا:

1- ترکیبات مخصوص این بلوک که انحصاراً تولید شرکت فرهود می باشد، باعث ایجاد ویژگی های خاصی در این بلوک گردیده است.
وجود این ترکیبات باعث شده، دیوار در کنار جذب بسیار خوب آب که ایده آل برای بحث ملاتگیری و گچکاری و… است، به هیچ عنوان دچار ترک خوردگی، نشست، طبله و تغییر ابعاد نگردد و همین موضوع باعث استقبال و رضایت بالای پیمانکاران و مصرف کنندگان پانل مذکور در کلیه نقاط کشور عزیزمان ایران (اعم از استانهای سردسیر، گرمسیر و مرطوب شامل استانهای شمالی، جنوبی و مرکزی) از این بلوک گردیده است.
2- فوم مرکزی مورد استفاده در این بلوک از نوع پلی استایرن و ضدحریق با دانسیته 8 بوده که علاوه بر ایجاد عایق بسیار مناسب در برابر انتقال صوت و حرارت، باعث کاهش چشمگیر وزن بلوک و در نتیجه کاهش بار مرده ساختمان می گردد.
3- شکل مخصوص و ویژه ی پنل با ابعاد 66 در 30 که در دو ضخامت 9 و 13.5 تولید میگردد باعث حمل و اجرای سریع و راحت بلوکها گردیده و نهایتا در دیوار ساخته شده با این بلوک، شاهد درز بسیار کمتری نسبت به مصالح مشابه می باشیم. بعلاوه وجود فاق و زبانه باعث خودترازی و اجرای راحت و اتصال محکم و ایده آل بلوک ها با یکدیگر است.
4- با توجه به خودترازی بلوکها و در صورت اجرای صحیح و دقیق دیوار توسط استادکار مجرب، نیاز به اجرای گچ و خاک بر روی دیوار حاصله مرتفع گردیده که همین امر باعث افزایش سرعت پروژه و کاهش هزینه تامین متریال و همچنین کاهش هزینه دستمزد اجرای گچ و خاک خواهد شد همچنین حذف گچ و خاک بار مرده اعمالی به ساختمان را بطور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد داد.
5- جهت اجرای دیوار و اتصال بلوک ها به یکدیگر از چسب با ترکیب رزین و پلیمر مخصوص استفاده می شود. وظیفه چسب مذکور علاوه بر اتصال بوکها به یکدیگر، (با توجه به موارد اضافه شده در چسب) جلوگیری از ایجاد پل حرارتی می باشد که عایق نمودن دیوار اجرا شده را به نحو احسن تضمین می نماید.
شایان ذکر جهت بهینه سازی ساخت، چسب مذکور بصورت رایگان به خریدار تقدیم می گردد.

جهت هرگونه مشاوره و دریافت لیست قیمت با ما در ارتباط باشید.
هیچگاه از یک مشاوره و شروع یک تحقیق متضرر نخواهید شد

09136877728
مسعود اژدری
www.farhodco.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *